Saturday, November 21, 2009

Shoes,Cars and Stuff

Sa fii pus in postura de a alege e uneori destul de aiurea.De fiecare data cand vreau sa mai “pun ceva pe blog” imi pierd destul de mult timp sapand prin foldere gandindu-ma ce sa aleg.Sunt destul de multe fotografii si alegerea e destul de dificila.Sunt lucrari la care tin dar care,acum observ,nu sunt chiar ok…dar au o poveste si un ‘aer’ al vremurilor din care fac parte si ma pun pe ganduri…si sunt cele mai recente,la care tin desigur (me babies) si care arata mai bine si chiar ma fac sama simt destul de increzator in ‘fortele mele’.

La naiba!Vorbesc de alegeri in perioada alegerilor.Manie.

“Eu cu cine (naiba) votez?!”

S-a conturat in mintea mea o varianta dar sincer sa fiu sunt cam nesigur si cam lipsit de orice cat de mica speranta in ceea ce priveste toata treaba in tara asta.Nu cred ca exista vreun candidat care sa schimbe ceva sau sa dea o intorsatura lucrurilor astfel incat sa putem spune ca tara se indreapta spre vremuri mai bune.Prea multa hotie…prea multa mafie.

E un fel de specific al zonei cred.Nici bulgaria nu o duce prea bine.Coruptia,hotia,miciuna si nesiguranta sunt in mare voga si acolo si sincer cred ca nici ei nu o duc prea bine.Romanii nu au putut niciodata sa se conduca singuri,adica un conducator roman,din randul romanilor,al unei tari de romani(in mare parte).Mereu au existat scandaluri si razboaie de interese gen Basescu vs. Tariceanu si mereu se spuneau si se scriau multe in timp ce realitatea era cu totul alta…iar normal si firesc,poporul avea de suferit.A suferit atunci…sufera si acum.E ca un hobby.Pe vremuri se mai taiau si pretendentii in tre ei…acum din pacate NU se mai ciopartesc. (La naiba!!)

Am ramas cu gura cascata cand am vazut anuntul asta: “Gripa Porcina E Mic Copil pe langa ce urmeaza sa se intample in Romania. Descopera acum! www.hailarevolutie.ro/Acum ”

Aproape ca am tresarit de incantare.Ma gandeam ca cineva acolo are undeva intr-un “colt” al capului aceeasi idee sangeroasa pe care o am si eu.O REVOLUTIE tata!D-aia nasoala..cu incendieri si vandalizari.O mica anarhie sa ii speriem pe grasii de la conducere…sau nah,macar sa ne facem auziti draq.Dar nu.Era altceva.

Oare minerii ce mai fac??N-au chef asa de o mineriada?Pun pariu ca s-ar alatura destul de multa lume la o chestie d-asta.Ar fi tare!E singura modalitate prin care poporul v-a fi auzit vreodata sau macar si-ar face simtita prezenta intr-un mod destul de neplacut.

Cica ne vine sfarsitul in 2012.Trist de noi.Atatea dorinte,vise si idealuri.Si criza si viata de cacat…si murim de tineri.La draq! Sincer nu cred ca o sa crape nimeni.La fel ca si cu gripa porcina si mediatizarea ei excesiva se vrea ca lumea sa fie destul de panicata din anumite mortive.

Am auzit intr-o dimineata la stiri o formulare care mi s-a parut destul de ciudata si care era ceva de genu: “Un roman a murit de gripa porcina..in nush ce spital din italia…barbatul era de asemenea bolnav de cancer osos in fara terminala”…si ma gandeam eu asa dupaia: “Tare gripa asta!.Cancerul e la copii…adica,cine draq mai moare de cancer in ziua de azi???”.Puii mei!Cred ca daca as muri intr-un accident de masina cautandu-mi bixtonim-ul prin…buzunare,sigur la stiri s-ar zice ca am murit din cauza gripei porcine.”Un baiat a murit azi dimineata in Brasov din cauza virusului ah1n1.Mentionam ca baiatul se afla in drum spre munca si a murit la volan dupa care masina a intrat pe contrasens si a fost spulberata de un tir care circula regulamentar.” hmmm..care ar fi sansele sa se fi intamplat invers…mici…foarte mici.Doar e vorba de stir :| Dar doamne fereste.Vreau sa traiesc…bine?!

Dupa toata ciorba ar merge si ceva poze parca.Asa alb negru..ca e criza ce naiba.

Niste papuci munciti, “forjati” dar cu povestea lor:

Si niste “babaciuni” intr-ale automobilelor pline de istorie si personalitate:

Cam atat deocamdata ca m-am umplut de draci.Mi-a crapat browserul de 4 ori in timp de scriam postul si de 3 ori in timp ce uploadam pozele.Am nervii intinsi … mai bine dorm.Si sa nu mai zic ca mi-a picat netul o data…ceea ce la mine inseamna sa ii dau restart la computador.Trist!I know!Vodafone rulz! :|

Un weekend simpatic va doresc!

P.s. Poate stiti sau poate nu stiti de “Twilight”.Da,treaba aia cu vampiri varcolaci si chestii.A iesit a doua parte “New Moon”,abia astept sa o vad.

Si m-am jucat putin prin PS…asa…de caterinca..cu titlul

Get it now!Regret later!

Nush ce m-a apucat…dar nah..m-am lungit putin cu vorba.Vremuri grele dom’le!

No comments:

Post a Comment